Stel je vraag

Op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur 

Voor vragen over nieuwe, lopende aanvragen en verlengingsvoorstellen:


Voor vragen over betalingen, aflossingen, bouwdepots en mutaties:


Ben je notaris en heb je vragen over het passeren van een lening?


Wil je een financieringsaanvraag indienen?

Klik dan hier om naar ons aanvraagformulier te gaan

Neem contact op


 

Staat jouw vraag erbij?

Dat zoeken we graag voor je uit. Stuur ons een e-mail met daarin je leningnummer en wat je precies wilt weten. Bijvoorbeeld:

  • Status van je aanvraag voor een nieuwe financiering
  • Status van de taxatie van een pand

Je kunt natuurlijk ook bellen met (030) 799 66 66.

 

Je maakt ons nieuwsgierig! Als je interesse hebt in een pand, dan kun je ons altijd even bellen op (030) 799 66 66. Stel ons al je vragen, wij denken graag met je mee over de haalbaarheid en mogelijkheden.

Heb je een financiering bij RNHB en wil je iets wijzigen, zoals:

  • Extra aflossen
  • Rentevast periode wijzigen
  • Bouwdepot verhogen

Stuur dan een e-mail naar beheer@rnhb.nl met daarin je leningnummer en wat je precies wilt wijzigen.

Als jouw gegevens veranderen, geef het dan door via beheer@rnhb.nl.

Zet in je e-mail:

  • Het leningnummer (en het nummer van andere personen voor wie de wijziging geldt)
  • Wat je wilt wijzigen
  • De nieuwe gegevens

Let op: extra check rekeningnummer
Als je een ander rekeningnummer doorgeeft en het staat nog niet in ons systeem, dan sturen wij een machtigingsformulier voor incasso naar je toe. Vul dit formulier in en stuur het terug naar:

RNHB
t.a.v. afdeling Beheer
Postbus 4670
3502 HP Utrecht

Ben je ontevreden over onze dienstverlening? Kunnen we iets verbeteren? Laat het ons weten, want we willen graag dat je tevreden bent over onze dienstverlening. We beloven dat we er alles aan zullen doen om nauwkeurig en snel tot een oplossing te komen.

Klacht indienen
Je kunt je klacht indienen via het contactformulier. Binnen 5 werkdagen ontvang je een ontvangstbevestiging. Wij streven ernaar om jouw klacht binnen 6 weken te behandelen. Om jouw klacht zo nauwkeurig en objectief mogelijk te beoordelen, behandelen meerdere medewerkers de klacht. Wij informeren je per e-mail over de afhandeling.

Ontevreden over de oplossing?
Het kan zijn dat je ontevreden bent over de oplossing. Geef dit aan ons door  via het  contactformulier. Verschillende medewerkers herbeoordelen dan je klacht. Lees meer.

De verschuldigde rente en aflossing worden in één bedrag van je rekening afgeschreven. In de jaaropgave van je lening(en) staat het onderscheid tussen rente en aflossing op je lening.

Verwacht je betalingsproblemen of heb je een betalingsachterstand? Bijvoorbeeld omdat je de rente en/of aflossing van je hypotheek niet meer kunt betalen door een verandering in jouw persoonlijke of financiële situatie? Neem dan contact op met het team Preventief en Achterstandsmanagement van Vesting Finance via 088 – 655 50 40.  Vesting Finance verzorgt namens RNHB het hypotheekbeheer. Het is belangrijk dat je tijdig contact met ons opneemt om problemen zo veel mogelijk te voorkomen.

Lees verder

Weet je al precies wat je wilt?

Bij ons kun je in 2 stappen een aanvraag doen.
  • De aanvraag is geheel vrijblijvend
  • Ontvang direct een eerste rente-indicatie
  • We nemen contact met je op om de aanvraag door te nemen
Zelf direct regelen